Již celé čtvrtstoletí pomáhá dm značka Denkmit udržovat pořádek v domácnostech. Na
počátku historie Denkmit byl jediný produkt: univerzální čisticí prostředek. Dnes nabízí značka
Denkmit ucelenou řadu pracích, úklidových a čisticích produktů. Každý z nich je jedinečný,
všechny ale mají společné jmenovatele: vysokou kvalitu, nízkou cenu a úctu k přírodě.
Zákazníci proto již 25 let Denkmit milují.
S produkty značky Denkmit je jednoduché udržet domácnost blyštivě čistou a prádlo voňavé a nadýchané. Denkmit snadno odstraní mastnotu z nádobí, nábytku i oblečení. Naleští podlahu, domluví ucpanému odpadu, z oblíbeného trika bez milosti vyžene nežádoucí skvrnu, pračku zbaví vápenných usazenin, myčku, ledničku i auto zahrne příjemnou vůní. Dokonce i to žehlení půjde s dm značkou Denkmit lépe.
(O)ceněný kvalitní pomocník
dm svým zákazníkům už 25 let nabízí pod značkou Denkmit produkty, bez nichž se žádná
domácnost neobjede. Pionýrem této značky byl univerzální čisticí prostředek, jemuž ovšem
rychle přibývali další rodinní příslušníci. Denkmit tak dnes nabízí již více než 150 produktů.
„Stejně jako všechny dm značky představuje i Denkmit lákavou kombinaci vysoké kvality a
příznivé ceny," říká Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu. „Zkušenosti
zákazníků a stejně tak i různé nezávislé spotřebitelské testy již mnohokrát kvalitu produktů
Denkmit potvrdily."
Jako příklad můžeme jmenovat Denkmit tekutý prací prášek Color Waschmittel, vítěze
srpnového testu pracích prášků časopisu dTest v r. 2015, který navázal na o rok starší vítězství
v dTestu testovaného Denkmit pracího prášku Active-Schutz Color Waschmittel a o čtyři roky
starší vítězství opět v dTestu testovaného Denkmit pracího prostředku univerzálního.
Spotřebiteli oceněné byly rovněž Denkmit Nature tablety do myčky a Denkmit WC čistič Oceán,
jež bodovaly v německém nezávislém testu Stiftung Warentest (květen 2015, resp. březen
2014).
Čistota citlivá k přírodě
Produkty Denkmit nalezne zákazník také ve variantě „Ultra sensitive", které jsou vyráběné tak,
aby je mohli používat i lidé s citlivou pokožkou.
Nejblíže přírodě jsou produkty dm značky Denkmit Nature. Jejich užíváním projevuje každý
spotřebitel úctu k přírodě a zároveň udržuje svou domácnost čistou, bez nutnosti rezignovat na
kvalitu prostředků.
„Úcta k přírodě pro dm není jen prázdný pojem. Trvalá udržitelnost je pevnou součástí
filozofie dm. Proto jsou i výrobky dm značek vyráběné tak, aby byly k přírodě co nejvíce
šetrné," vysvětluje Martina Horká. Její slova potvrzují loga, jimiž jsou některé výrobky Denkmit
označeny. Na obalech výrobků Denkmit se můžete setkat s některými z následujících log
potvrzujících ohleduplnost výrobku k životnímu prostředí:
Logo „Der Blaue Engel" je nejstarší ekoznačka na světě.
Je udělována výrobkům a službám šetrným k životnímu
prostředí.
Cleanright je společná iniciativa mezinárodního spolku
výrobců pracích a čisticích prostředků A.I.S.E. a
Evropského spolku pro chemický průmysl Cefic.
Logo Cleanright mohou nosit výrobky, které perou a čistí
co nejšetrněji.
dm čtyřlístek na výrobcích dm značek stručně a jasně
informuje o tom, čím je daný výrobek ohleduplný
k přírodě (např. použité suroviny, obal z recyklovaného
papíru atd.)
Pro bezpečí dětí
Někdy stačí zlomek vteřiny, aby v dětských ústech zmizel předmět, jehož zkonzumování může
mít velice nepříjemné následky. Z důvodu vyšší ochrany dětí je proto do produktů Denkmit, je-li
Tisková zpráva: Denkmit slaví 25 zářivých let 26. 8. 2015 to technicky možné, přidáván Bitrex. Bitrex je bezbarvá a bezzápachová látka výrazně hořké chuti. Pouhá čajová lžička Bitrexu by postačila k tomu, aby voda v dlouhém sportovním bazénu chutnala hořce. Stane-li se, že dítě do úst vloží prací či čisticí prostředek, okamžitě jej vzhledem k jeho bitrexové hořkosti vyplivne.
Sváteční nabídka Denkmit
U příležitosti 25letého výročí dm značky Denkmit zabalila dm některé produkty do slavnostního
hávu. Zákazníci se tak mohou těšit na jubilejní Denkmit tekutý prací prostředek, prostředek na
mytí nádobí, voňavé polštářky do prádla, box na prací prášek či třeba osvěžovač vzduchu na
WC. Ocení jistě také přeplňovaná balení některých výrobků, např. Denkmit tablety do myčky
MP Revolution, Denkmit voňavý mini spray na WC Svěží chvíle.
O společnosti dm drogerie markt
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm
drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích.
Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého
logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Pavel Kadečka. Celkem v dm
pracuje 2 340 spolupracovníků. V obchodním roce 2013/2014 vykázala dm v České republice obrat ve výši
6,815 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí
mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit,
SUNDANCE, Visiomax či novinku dm Bio.