Pod mottem „Společně jeden pro druhého“ společnost dm již několik let zastřešuje své aktivity společenské odpovědnosti. Velký důraz přitom klade na lokální působení firmy ve svém okolí. „Je pro nás důležité projekty společenské odpovědnosti nejen financovat, ale zejména do nich zapojit dm spolupracovníky, zákazníky i partnery,“ sděluje Martina Horká, vedoucí resortu marketingu a nákupu.
Na snímku: Děti a jejich rodiče na zábavném odpoledni s „Veselými zoubky“ v OC IGY v Českých Budějovicích
Zástupci společnosti dm drogerie markt se tak v měsících únoru a březnu vydali mezi žáky prvních tříd základních škol po celé České republice, aby prostřednictvím dm preventivního programu „Veselé zoubky“ pomohli školákům, jejich rodičům a pedagogům s prevencí zubního kazu. Program získal od České stomatologické komory oprávnění používat Pečeť České stomatologické komory. Tuto pečeť propůjčuje ČSK vybraným výrobkům a projektům v oblasti prevence jako známku kvality. „Program ukázal prospěšnost již v průběhu předchozích čtyř ročníků a poskytl cenné informace bezmála 200.000 dětí, ale také jejich rodičům a pedagogům,“ říká Martina Horká. Program napomáhá dětem vytvořit si co nejlepší návyky do budoucího života.
Zábavná odpoledne s „Veselými zoubky“
U příležitosti pátého ročníku dm preventivního programu „Veselé zoubky“ a blížícího se Světového dne ústního zdraví a s cílem zapojit do dm preventivního programu „Veselé zoubky“ také širokou veřejnost se společnost dm drogerie markt rozhodla ve spolupráci s odborníky připravit v průběhu března zábavná odpoledne s „Veselými zoubky“ ve čtrnácti nákupních centrech v krajských městech napříč Českou republikou. Nejen rodiče jistě ocení přítomnost dentální hygienistky, která jim vysvětlí a názorně ukáže, jak se co nejlépe starat o chrup svůj i svých dětí.
Světový den ústního zdraví
20. března se již od roku 2008 slaví Světový den ústního zdraví. Svátek je organizován Světovou dentální federací (FDI) a národními dentálními asociacemi ve spolupráci s globálními partnery. V České republice je podporován Českou stomatologickou komorou, Asociací dentálních hygienistek a významnými firmami, které se angažují v osvětě ústního zdraví. Jeho cílem je připomenout význam ústního zdraví a celosvětově zlepšit povědomí o významu ústní hygieny při prevenci onemocnění dutiny ústní v každém věku.
O společnosti dm drogerie markt:
dm drogerie markt s.r.o. v České republice zahájila činnost v roce 1992 jako 100% dceřiná společnost dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Společnost sídlí v Českých Budějovicích. Svých 220 prodejen zásobuje po celé České republice ze svého logistického centra v Jihlavě. Jednateli společnosti jsou Gerhard Fischer a Ing. Pavel Kadečka. Celkem v dm pracuje 2 340 spolupracovníků. V obchodním roce 2013/2014 vykázala dm v České republice obrat ve výši 6,815 mld. CZK a upevnila tak své postavení jedničky na trhu specializovaných drogerií. Na trh uvádí mimo jiné dm značky Balea, alverde přírodní kosmetika, babylove, Das gesunde Plus, Denkmit, SUNDANCE či úplnou novinku Visiomax.
Na snímku: Děti při nácviku správné techniky čištění zubů v
průběhu dm preventivního programu „Veselé zoubky“ v základní škole v
Kollárově ul. v Jihlavě.