Skupina METRO v sobotu 25. října oslavila padesáté výročí od otevření prvního samoobslužného velkoobchodu v německém Mülheimu. Česká pobočka MAKRO Cash & Carry ČR zapojila do oslav výročí své zákazníky. Ve třech největších prodejnách pro ně připravila překvapení.
V prodejnách v Praze Stodůlkách, Černém Mostě a v Brně bylo pro prvních 200 zákazníků připravena kuchařská zástěra, čepice a sladký dortík. Ti, kteří se do oslavy zapojili a v zástěře a čepici absolvovali celý nákup, dostali za pokladnou láhev sektu navíc.
„Na začátku byli zákazníci zdrženliví, ale rychle se osmělili a oslavu si užili se smíchem. Pro mnohé to bylo zajímavé zpestření běžného sobotního nákupu," říká Petra Štědronská, marketingová manažerka MAKRO. „Nejrychlejší byli zákazníci na prodejně v pražských Stodůlkách, kde jsme všechny zástěry a čepice rozdali během hodiny a půl," dodává.
O akci společnost informovala pouze na Facebooku MAKRO ČR, pro ostatní byla překvapením přímo na místě.
(tz)