Krása, půvab a zdraví. Témata, kterými profesionální kosmetická značka GERnétic žije každý den. A nyní vám přináší také podcasty o tom, jak z péče, životního stylu i toho, co nám bylo dáno do víku, získat maximum. Žijte Na vlnách krásy GERnétic.
Krása, půvab a zdraví. Témata, kterými profesionální kosmetická značka GERnétic žije každý den. A nyní vám přináší také podcasty o tom, jak z péče, životního stylu i toho, co nám bylo dáno do víku, získat maximum. Žijte Na vlnách krásy GERnétic.
Většina Čechů se domnívá, že u produktů, které lze zakoupit v drogeriích, je důležité dbát na ohleduplnost k životnímu prostředí. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti dm drogerie markt. Po ekologickém produktu sáhne alespoň občas, nebo i častěji téměř 70 % lidí. Jejich nákupní chování se přitom změnilo zejména v posledním roce.
Firmy i absolventi škol si často kladou podobnou otázku: Jak získat zkušeného manažera nebo se jím v krátké době stát? Albert vytvořil trainee program, který formou intenzivního jedenapůlročního tréninku a spolupráce s vedením společnosti účastníky zaškolí. Pokud program úspěšně absolvují, společnost jim nabídne možnost nastoupit na vybrané pozice. První ročník programu ukončila trojice trainees, z nichž dva zůstávají v Albertu dále pracovat jako manažeři sortimentu.
Snaha ochránit peníze před inflací, teplé podnebí a nízké ceny nemovitostí lákají Čechy ke koupi apartmánů na albánské riviéře. Z důvodu vysokých cen domů a bytů v ČR, ale i předražených nemovitostí k rekreaci, se Češi poohlížejí v zahraničí. Oblíbenými destinacemi k nákupu nemovitosti u moře je dlouhodobě Chorvatsko, Itálie nebo Španělsko. V posledních letech se zvedá zájem o Albánii, která zahájila přístupové rozhovory s EU, je členem NATO a zažívá ekonomický růst.
Věrnostní program Tchibo v České a Slovenské republice slaví 10 let od svého založení. V současnosti je v něm zapojeno více než 1,25 miliónu členů. Program, ke kterému neodmyslitelně patří TchiboCard, vznikl v září roku 2012 se záměrem odměňovat stálé zákazníky. Ti za každý svůj nákup získávají Věrnostní zrnka, která jim zlevňují jejich další nákupy. Program ale přináší i řadu dalších benefitů.
Dva roky pandemie změnily pohled mnoha žen na jejich kariérní život. Plných 25 % pracujících žen dle studie publikované McKinsey Global Institute zvažovalo, že ve svém zaměstnání skončí a opustí trh práce. Náročné sladění osobního a pracovního života v době pandemických omezení totiž často vedlo k extrémnímu vyčerpání, v mnoha případech dokonce až na hranici vyhoření.
Ač by se mohlo zdát, že nemají ženy k technickým novinkám příliš velký vztah, opak může leckoho docela překvapit. Třeba elektromobily si získaly jejich přízeň docela brzy. A přibývající nabíječky, jež postupně zahušťují síť i v České republice, jsou dalším benefitem, který podporuje emoce při rozhodování o tom, na jaký pohon vlastně nový vůz koupit. Elektřina je čistý a tichý pomocník, který nabízí mnohé výhody. A také – kde jsou ty doby, kdy ruce umazané vůní auta dotvářely obrázek o dokonalém muži! K benzínu patří v myslích mnohých z nás často jen nostalgie stejně jako k černobílým filmům a jejich legendárním hrdinům nebo kuchařským knihám, jejichž význam v praktickém životě dokonale posvětil čas a prostředí kuchyně. Takže:
aneb Hrst pranostik, povídání o tradicích a osvědčené babiččiny recepty
Kamila Skopová
Knížka unikátním způsobem spojuje vyprávění o lidových tradicích, úvahy o přirozeném běhu života a osvědčené recepty babiččiny kuchyně. Třeba i vám pomůže příjemně se naladit, inspirovat ke kulinářským experimentům a přiblížit vás zpátky ke kořenům a tradicím minulosti.