Cold-Brew.jpgVoňavá káva a každý týden nová nabídka spotřebního zboží v obchodech i v e-shopu, to je Tchibo. Firma, kterou si zákazníci natolik oblíbili, že letos může oslavit čtvrt století svého působení na českém trhu. Jeden z nejvýznamnějších světových producentů kávy a lídr českého online prodeje v kategorii oblečení oslavuje toto výročí celou řadou novinek věnovaných zákazníkům.

Online nakupování je celosvětově rostoucí trend, který naplno zasáhl i českou zemi a firma Tchibo s tímto směrem skvěle drží krok a přizpůsobuje mu své podnikání. Zavedla koncept cross channel, který umožňuje objednat zboží z pohodlí domova a nechat si ho doručit zdarma do vybraného obchodu a naopak, tedy pokud zákazník v obchodě nenalezne vybrané zboží, objedná si ho přímo na místě z e-shopu a dostane ho opět bez poplatku za dopravu tam, kam si přeje. Není divu, že firma každoročně ve všech zemích, kde působí, expeduje přes 13 milionů zásilek. Aby mohla i nadále splňovat zvyšující se požadavky trhu, zahájila výstavbu nového distribučního centra, pro které v celoevropském měřítku vybrala český Cheb. Půjde o druhou největší logistickou halu v ČR. Provoz po dokončení první fáze výstavby spustí již tento rok.

Umění vzbuzovat zvědavost

Unikátní koncept obchodů Tchibo 3v1, který zahrnuje kávový bar s občerstvením a možností posezení, širokou nabídku čerstvých pražených káv a každý týden novou tematickou kolekci spotřebního zboží, firma rozvíjí o další prodejní modely. Letos například zahájila prodej v tzv. pop-up stores, což jsou obchody otevřené na krátkou dobu v lokalitách, kde firma nemá stálé zastoupení v podobě kamenného obchodu. V obchodě pop-up store nabízí Tchibo zboží ze starších kolekcí za outletové ceny. Po úspěšném pilotním prodeji v Teplicích Tchibo otevřelo pop-up store ve Frýdku-Místku a rozhodně se chystá i do dalších českých měst.

Zvědavost vzbuzuje i právě otevřený „obchod budoucnosti“, který zákazníci najdou v pražské Metropoli Zličín. Prodejna se změnila v mekku moderních technologií například v podobě světelných LED panelů rámujících vchod, elektronického systému pro objednávání kávy, který ukáže, jak dlouho můžete vybírat zboží, než bude vaše objednávka nachystaná, nebo chytrých převlékacích kabinek, kde vám display poradí jak vhodně sladit jednotlivé kusy oblečení. Navíc zde jako na jediném místě v řetězci Tchibo můžete ochutnat kávu typu cold brew, jejímž základem je zastudena připravený extrakt z kávy.

Odpovědnost zákazníci oceňují

Společnost Tchibo byla založena v roce 1949 v německém Hamburku, kde má dodnes své ústředí. Původně nabízela pouze kávu a kávové speciality. Postupně ke kávě přidávala drobnosti do domácnosti a dnes svojí nabídkou pokrývá více než 75 % všech kategorií spotřebního zboží.

I přesto, že se původně malá rodinná firma výrazně rozrostla, jen v České republice má 39 obchodů a 147 prodejních míst v obchodních řetězcích, stále staví na kvalitě a rodinných principech, které promítá především do zákaznického servisu a udržitelného podnikání, tedy odpovědného přístupu k životnímu prostředí i lidem. Obchodní úspěchy proto doplňují i ty, na které je firma obzvlášť hrdá. Celosvětově je třetím největším prodejcem výrobků z biobavlny, česká pobočka Tchibo Praha patří mezi šest nejodpovědnějších velkých firem v České republice se zlatým certifikátem Top odpovědné firmy. Je také držitelem certifikátu oceňujícího slaďování pracovního a osobního života, který firmě udělilo Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR v rámci projektu Audit rodina a zaměstnání.

Dnes už tedy Tchibo rozhodně není synonymem jen pro kvalitní kávu, je to jedinečný a barevný svět, který láká a překvapuje. Všechno nejlepší k 25. výročí v ČR! 

(red)