_L104449.jpgNe nadarmo se říká, že čas letí jako voda. Jestli je však rychlejší čas, nebo voda, to věru nevím. A netuším, jsou-li tyto dvě veličiny vůbec měřitelné. Když jsme listovali archivem a počítali, jak dlouho vydáváme svou měsíční přílohu Prosperitu Madam Business, určenou především ženám v businessu, těžko se nám chtělo věřit, že je to už rovné desetiletí. Za tu dobu zdobily naše stránky tváře mnohých úspěšných žen, sem tam i mužů, kteří měli k podnikatelkám a manažerkám své myšlenkové poselství. S řadou z vás i členy naší redakční rady jsme se mohli setkat a mnohým u příležitosti tohoto výročí poděkovat za spolupráci.

Na snímku vpravo nahoře Eva Brixi se zdraví s tváří první Madam Business Milenou Veselou

_l104501_3648

Jarmila Janurová

Slavnostní setkání přátel a příznivců Madam Business se uskutečnilo 10. listopadu v Clarion Congress Hotel Prague v Praze – Vysočanech pod záštitou generálního ředitele Ing. Miroslava Bukvy. Ten kdysi prohlásil: „Ženy v hotelu mám rád!“ A doplnil, že na něj velmi silně působí ty aktivity, jejichž aktérkami jsou právě příslušnice něžného pohlaví. Ženy podle něj totiž vnáší do firemních jednání, konferencí, seminářů zvláštní pozitivní energii, a ta je nadmíru povzbuzující. Také tým hotelu je složen převážně z žen, a toho si Miroslav Bukva váží. Ženy podle něj vynikají spolehlivostí a dobrou náladou. Hotel se hojně zabývá genderovými záležitostmi a společenskou odpovědností.
S radostí jsme mezi námi přivítali Milenu Veselou, někdejší ekonomickou ředitelku firmy ProMoPro, která byla první titulkovou tváří prvního čísla Madam Business a která s námi šla vždy do nových projektů přesto, že bojovala s těžkou nemocí a posléze i s kauzou, která jí život obrátila naruby. Vážíme si její odvahy nastartovat vždy něco nového a být všude tam, kde se seberealizovaly ženy z businessu. Mnohým dodala energii i chuť vstoupit do podnikání a mnoho akcí podpořila.
Co čeká Madam Business dál? Především strategie, na níž stavíme od začátku: dát prostor těm, od nichž se ostatní mohou učit, inspirovat se jejich výsledky, názory, chutí děali archivem a počítali, jak dlouho vydáváme svou měsíční přílohu Prosperitu Madam Business, určenou především ženám v businessu, těžko se nám chtělo věřit, že je to už rovné desetiletí. Za tu dobu zdobily naše stránky tváře mnohých úspěšných žen, sem tam i mužů, kteří měli k podnikatelkám a manažerkám své myšlenkové poselství. S řadou z vás i členy naší redakční rady jsme se mohli setkat a mnohým u příležitosti tohoto výročí poděkovat za spolupráci.

_l104476_1824

Vladimír Feix

Slavnostní setkání přátel a příznivců Madam Business se uskutečnilo 10. listopadu v Clarion Congress Hotel Prague v Praze – Vysočanech pod záštitou generálního ředitele Ing. Miroslava Bukvy. Ten kdysi prohlásil: „Ženy v hotelu mám rád!“ A doplnil, že na něj velmi silně působí ty aktivity, jejichž aktérkami jsou právě příslušnice něžného pohlaví. Ženy podle něj totiž vnáší do firemních jednání, konferencí, seminářů zvláštní pozitivní energii, a ta je nadmíru povzbuzující. Také tým hotelu je složen převážně z žen, a toho si Miroslav Bukva váží. Ženy podle něj vynikají spolehlivostí a dobrou náladou. Hotel se hojně zabývá genderovými záležitostmi a společenskou odpovědností.
S radostí jsme mezi námi přivítali Milenu Veselou, někdejší ekonomickou ředitelku firmy ProMoPro, která byla první titulkovou tváří prvního čísla Madam Business a která s námi šla vždy do nových projektů přesto, že bojovala s těžkou nemocí a posléze i s kauzou, která jí život obrátila naruby. Vážíme si její odvahy nastartovat vždy něco nového a být všude tam, kde se seberealizovaly ženy z businessu. Mnohým dodala energii i chuť vstoupit do podnikání a mnoho akcí podpořila.
Co čeká Madam Business dál? Především strategie, na níž stavíme od začátku: dát prostor těm, od nichž se ostatní mohou učit, inspirovat se jejich výsledky, názory, chutí dělat to, co je baví. 

_l104390_2314

Jiří Souček

O krásný podvečer se zasloužilo množství partnerů:

Mgr. Ladislav Kavan – LK SERVIS, generální zastoupení GERnétic pro ČR a SR a tým kosmetiček pod vedením výkonné ředitelky Ing. Andrey Trčkové nám představil letošní novinky a nabídl exkluzivní masáž rukou. Balíčkem přispěla firma do tomboly.

Společnost ROSSMANN, drogerie a par­fumerie v čele s manažerkou komunikace Mgr. Olgou Stanley pro všechny připravila hodnotné dárkové tašky s řadou voňavých produktů k vyzkoušení či inspiraci k vánočním nákupům.

Firma NADĚJE, již založila a vede Mgr. Jarmila Podhorná, poslala dárkové tašky se vzorečky produktů, katalog výrobků s radami, jak užívat, a užitečný stolní kalendář a také příspěvek do Tomboly. 

Firma Terezia Company založená Terézií Svátovou, nabídla ochutnávku s přídavkem rakytníku a hlívy ústřičné, což jsou ingredience, které českému trhu nabídla ve špičkové kvalitě jako první vedle řady kořenicích přípravků bez glutamátů v době, kdy hledala návod, jak bojovat s nemocí.

E-shop FLOREA, za nímž stojí Kateřina Hemerle, překvapila přítomné ženy ženám růžemi, včetně těch čokoládových. Bylo to příjemné zpestření a přispělo k prima náladě i vědomí, že o nápady mezi ženami nikdy není nouze.

Český porcelán, proslulý výrobce cibuláku, v čele s generálním ředitelem Ing. Vladimírem Feixem, přivezl jako gratulaci hrnečky nespočtu barev i tvarů pro potěšení všech. Poprosil, ať je rychle rozbijeme, a přijdeme si koupit nové, jen tak bude moci jet výroba naplno.

OVUS – podnik živočišné výroby je přední producent vajec, včetně unikátních Indiánských s nazelenalou a namodralou či temně hnědou skořápkou. Unikáty v dárkovém balení pro všechny přítomné doručil jednatel Ing. Tomáš Milich, vysvětlil také jejich přednosti.

JaJa Pardubice je neobyčejná firma, kterou založila žena tisíce nápadů, Jarmila Janurová. Přivezla nám ochutnávku perníčků a do tomboly vánoční perníkovou chaloupku. Potvrdila, že z perníku se dá vyrobit snad úplně všechno.

Značka Tchibo je synonymem nejen dobré kávy a firemních schůzek nad ní, ale i jako síť prodejen s krásnými a užitečnými věcmi i neskutečně bohatou internetovou nabídkou. Do tomboly nám tisková mluvčí Eva Kotýnková nachystala jak jinak než kávu.

Proslulá pražská cukrárna e-shop Dorty-domu.cz v čele s Petrou Dezortovou nás potěšila minidezerty a kanapkami lahodné chutě a také půvabným dortem, který nazdobila naším logem. Z dortu rychle ubývalo, ale někteří mlsouni neodolali a odnesli si kousek i domů. 

O tombolu se zasloužila také firma Uzeniny BETA, obchodní ředitel Jiří Souček osobně přivezl tašky plné vůní, které potěší za všech okolností. Vztah Čechů k uzeninám je jasný, a výrobci, kteří jdou s trendem doby, mají odbyt jistý.

Salamander je pojem ve světě módy na čes­kém trhu dobře etablovaný. Léta zde vede komunikaci Monika Koliandrová a díky její aktivitě mnohé z osobností, které s námi slavily, do prodejen zavítají velmi často. Tombolu tato značka obohatila koženou dámskou kabelkou.

Jaký by byl svět podnikatelek a manažerek bez odborné literatury? Velmi smutný, o tom je od začátku přesvědčen Vydavatelský dům Grada, který s námi prostřednictvím marketingové specialistky Moniky Srchové léta spolupracuje. Do tomboly jsme dostali řadu publikací, které více než potěšily. 
Fotografií vzniklo hodně, pokusili jsme se vybrat tak, abychom potěšili co nejvíce zúčastněných.

Eva Brixi
foto Pavel Kačer