Ilustrační-Mr (1).jpgNa český trh vstupuje oficiálně nová franchisová síť v rychlém občerstvení Mr. KEBAB pocházející ze Slovenska. Svým zákazníkům nabídne sortiment rychlého občerstvení zahrnující kebab na více způsobů, ale také například různé varianty kuřecích, sýrových, bramborových, a hlavně zeleninových pochoutek. První provozovny v České republice budou otevřeny v září v Kladně v OC Central, v listopadu pak v Českých Budějovicích v OC IGY. O rozšíření konceptu na český trh se stará společnost Czech Retail Franchising s.r.o.

Franchisový koncept Mr. KEBAB vznikl na Slovensku v roce 2005, kdy byla otevřena první pobočka v Košicích. Autorem nápadu a zakladatelem je podnikatel Ľubor Lelovits, který si kebab oblíbil na svých cestách po zahraničí zejména pro jeho dostupnost a rychlou přípravu. Základem pro úspěšné podnikání bylo vytvořit kvalitní produkt, dobře znějící jméno a odpovídající korporátní identitu. Při zakládání první pobočky byl kladen důraz také na architektonické rozvržení tak, aby bylo snadno aplikovatelné také pro další provozy v interiéru i exteriéru. Po letech vývoje a testování následovalo otevření dalších poboček v Košicích a Žilině. Nyní se objeví první pobočky v České republice, a to v Kladně a Českých Budějovicích. Tím to ale teprve začíná.

„Budoucí rok plánujeme v Česku otevřít další tři nebo čtyři pobočky a do pěti let bychom chtěli otevřít minimálně 15 franšíz po celé republice," prozrazuje plány Ľubor Lelovits, výkonný ředitel mezinárodního franchisového systému rychlého občerstvení Mr. KEBAB.
Fastfoodovou síť Mr. KEBAB bude v České republice pod masterfranchisovou licencí provozovat společnost Czech Retail Franchising sro. Petra Kutíka a Ondřeje Šlechty, kteří již spolupracují se sítí ovocných barů Fruitisimo nebo v minulosti s prodejcem sportovního náčiní Sportisimo.
„Myslím si, že úspěch našeho konceptu spočívá v díře na trhu. V době, kdy jsme Mr. KEBAB zakládali totiž nebyla rozšířená žádná franchisová síť na bázi kebabu u nás ani ve světě. Nechtěl jsem celé dny a noci strávit řešením každodenních problémů jednotlivých poboček, proto jsem se rozhodl právě pro franchising a už od začátku podle toho podnikání uzpůsobil," říká Ľubor Lelovits, výkonný ředitel mezinárodního franchisového systému rychlého občerstvení Mr. KEBAB.

Rozšířit působnost chce síť také v mateřském Slovensku. Podle slov ředitele Lelovitse je rozpracováno více měst a některá obchodní centra, jednání zatím probíhají, budují se prostory. „Máme smluvní franšízanty, nemohu být zatím konkrétní, ale tento a příští rok bychom chtěli otevřít alespoň 3 nové provozovny na Slovensku," říká Ľubor Lelovits z http://www.mrkebab.eu/cz.

Fastfood s vyšlapanou cestou

Mr. KEBAB poskytuje spoustu výhod jak svým zákazníkům, tak franchisantům. Zákazníci jsou spokojení především s kvalitou a chutí pokrmů a s rychlostí přípravy přímo před jejich očima. Franchisanti ocení kvalitní a osvědčenou značku upevněnou na trhu na bázi úspěšného franchisového konceptu. Ze strany franchisora se nabízí poradenství a podpora v marketingových aktivitách. Návratnost investic je u tohoto konceptu zhruba 2-3 roky. A co je nejdůležitější u potencionálního franchisanta? „Tah na branku, chuť pracovat a učit se něco nového, chuť podnikat, a to třeba i pro něj v nové oblasti. Všechno ostatní podstatné ho naučíme," vzkazuje Ľubor Lelovits, výkonný ředitel mezinárodního franchisového systému rychlého občerstvení Mr. KEBAB.
Úspěšnost konceptu byla potvrzena také v letošní soutěži Franchisa roku, pořádané Českou asociací franchisingu, kde se Mr. KEBAB umístil na 3. místě v kategorii Franchisor roku. O vítězích rozhodovala porota složená z 8 nezávislých odborníků na franchising z různých odvětví.

O Mr. KEBAB

Značka Mr. KEBAB působí na trhu již 10 let a za svého působení zaznamenává stabilně rostoucí zájem konzumentů, ale i potenciálních franchisových partnerů, především ze zahraničí. Zkušenosti z dlouhodobého působení konceptu v praxi jsou zárukou prosperity systému Mr. KEBAB. Systém Mr. KEBAB přináší na trh fastfoodů - na rozdíl od pizzy, sendvičů nebo hamburgerů - novou kvalitu rychlého občerstvení. Kebab je produkt, se kterým jste se již určitě setkali, ale ještě nikdy nebyl tak dobrý, takový šťavnatý, a hlavně takový chutný jako v mezinárodní franchisové síti konceptu Mr. KEBAB. Spolu s důsledně vybíranými surovinami a polotovary, připravovanými v duchu zásad zdravého stravování, přinášíme filozofii jednotně laděných fastfoodů. V kombinaci s profesionálním servisem tak máte možnost stát se součástí mezinárodní sítě a přispívat jak ke spokojenosti vašich / našich zákazníků, tak k vaší spokojenosti s dosaženými prodejními a ekonomickými výsledky. Koncept je určený hlavně pro samostatné podnikatele, budoucí majitele fastfoodů Mr. KEBAB, kteří hledají stabilitu, jistotu a výkonnost podnikatelského záměru bez větších rizik.

Více na http://www.mrkebab.eu/.

(tz)