Vyhledávání:

Tip Grady


hypnoza_autosuchesce_222

 

Zbavte se svých zlozvyků a závislostí, zvyšte si sebedůvěru, zlepšete vztahy s okolím, zvyšte své výsledky! Stačí k tomu jediné - ovládnout umění autohypnózy a autosugesce, díky kterému dokážete přeprogramovat své vnitřní nastavení a převezmete kontrolu nad svým životem. Často si o sobě myslíme, že jsme logicky myslící a racionálně jednající bytosti, ale ve skutečnosti nás pohánějí emoce. Díky hypnóze získáme přímý přístup do pravé mozkové hemisféry, k představivosti a do světa našich emocí. Pomocí sugestivních technik pak dokážeme „přeprogramovat" svou mysl i tělo a převzít nad nimi kontrolu.

 

 

 

 

Generální partner:

rossmann_239_239

Hlavní partneři:

cesky_porcelan_75_124manner84_84

Partneři:

 

 

 

 

Pojem sám o sobě nic neznamená, když mu nedáte směr

Pojem sám o sobě nic neznamená, když mu nedáte směr

13.4.2017

Ocitnout se ve Španělském sále Pražského hradu mezi oceněnými firmami, organizacemi i jednotlivci a užívat si okamžik slávy, to se jistě zapisuje do věčné paměti těch, kteří měli to štěstí a zvítězili v některé z kategorií Národní ceny kvality ČR a Národní ceny za společenskou odpovědnost. Jenže to je teprve začátek. Pak člověk přemýšlí, porovnává, přichází nápady, energie, výzvy. Bylo by škoda jim nedat prostor. I to je smysl jmenované soutěže – nejen ocenit, ale inspirovat, ponoukat ke zdokonalení, dalšímu startu. Jak o kvalitě jako významné kategorii podnikání smýšlí PhDr. Marie Jírů, majitelka společnosti Centrum andragogiky, s.r.o.?

Kvalita je pro vás osobně významným fenoménem. Jak se promítá do práce Centra andragogiky? V čem je základ?

Základem je samozřejmě dennodenní poctivá tvrdá práce, ověřování informací, sledování situace na trhu, kontrola, a hlavně přijímání zpětných vazeb a jejich vyhodnocování. Kvalita je základní kámen celé naší společnosti a jejích hodnot. Pojem sám o sobě nic neznamená, když mu nedáte směr.

Právě za kvalitu jste získali v soutěži Národní cena kvality ČR v oblasti Cena za společenskou odpovědnost v kategorii Rodinná firma v loňském roce významné ocenění, které jste na pražském Hradě přebírala s dávkou hrdosti. Čím jste zaujali?

To je velmi dobrá otázka. Dovolím si odpověď, že právě naší vytrvalostí a mottem neustále se zlepšovat. Vyhrát manažerské či podnikatelské klání není jen tak, takže to vnímáme jako ohodnocení naší činorodosti, nápadů, snahy být užiteční. Když si uvědomíte, že je v České republice na 40 000 aktivních organizací, které někoho něčemu učí, je to přece jen vynikající reference.

Na společenské odpovědnosti stavíte své aktivity už dlouho, myslím, že jste byli jedni z prvních, kdo se do těchto souvislostí vidění světa pustil. Proč vás zaujalo právě toto pojetí?

Nejde o to, že bychom si o tom někde přečetli a řekli, tohle budeme dělat a budeme to dělat tak a tak. Pro mě, a hlavně naši firmu, to byl přirozený vývoj a další krok vpřed v našem růstu. Poskytujeme komplexní vzdělávání a poradenství různým společnostem, a když jsme se začínali do této problematiky nořit, položili jsme si otázku, jak by se Centrum andragogiky mělo chovat, abychom nekázali vodu a nepili víno. Přemýšleli jsme, jak toto téma co nejlépe uchopit a v roce 2009 přišla myšlenka založit neziskovou organizaci Šance na vzdělání. Ta se věnuje opět vzdělávání, ale ne firemnímu, nýbrž sociálnímu.

A jak na této ceně stavíte dál? Pomohla například nějak vaší společnosti nebo vám při práci s klienty?

Každé takové ocenění vám získá prestiž a uznání, je to důkaz toho, že jdeme správným směrem a nesmíme ve svém snažení polevit. Klienti pak následně vidí výsledky, které lze kvalitativně měřit. V zásadě nám toto ocenění pomáhá se neustále zlepšovat a být ve střehu.

Kvalita a společenská odpovědnost nejsou jen o dodržování pravidel, zákonů, postupů, či souvislostech a budoucnosti, ale skýtá i prostor pro velkou kreativitu a nápady, o nich jste již hovořila. Jak to vnímáte?

Při implementaci společenské odpovědnosti musíte mít jasnou představu, čeho tím dosáhnete, komu tím prospějete a zda se vám vynaložená snaha vrátí v požadované podobě a jestli se uzavírá kruh vašich činností. Dělat správné věci a chovat se správně je velmi bohulibá myšlenka, avšak primárně musíte myslet na business a veškeré kroky, pokud k nim dospějete, naplánovat. Pak vám zbývá čas i na kreativitu, a to je ta chvíle, kdy by si měl každý, kdo podniká, říci, že dělá to, co ho baví.

Myslíte, že menší rodinné firmy dokáží společenskou odpovědnost vnímat ostřeji a více emotivně než velké korporace?

V zásadě si dovolím tvrdit, že ano. Velké korporace už dnes jinak podnikat nemohou než se zavedenými principy CSR, standardizací postupů a dalšího rozvoje. Kdežto rodinné firmy působí většinou lokálně, sama mohu potvrdit, že vám záleží na vašem okolí, více nasloucháte a všímáte si detailů. Smýšlení rodinných firem a pohled na podnikání jsou odlišné, je v tom obecně více péče, hodnot a morálních hledisek.

ilh_1053_3933  

otázky připravila Eva Brixi

Vytisknout stránku / Poslat odkaz


Placené materiály jsou označeny symbolem ***.
© 2006-2017 RIX, s.r.o. Všechna práva vyhrazena.
Prosperita Madam Business je registrovaná ochranná známka.

Vyrobil Design4net.cz.